Birand'ın Günlüğü

bugün okuduğum en güzel şey

- Haftasonu yediğim karides miğdeme ve bağırsaklarıma vurdu. O kadar su kaybettim ki, şifayı serum taktırmakta buldum.

- Eşim Cemre hastabakıcı olmadığı için (!) işi bilen kişilere kendimi teslim ettim. Suyum yerine geldiğinde tekrar ekrandayım!

- Sevgili arkadaşlar,Bugün biraz daha iyiyim. Bu gece doktorlar çıkartmak istediler, ancak bir gün daha kalmayı tercih ettim.

- Zehirlenmenin bu kadar güç birşey olduğunu düşünmemiştim. Bana gösterdiğiniz ilgiye kalben çok çok teşekkür ederim.

- Bu haftasonuna kadar dinleneceğim. Maalesef yazılarımı bile yazacak halim kalmadı. Pazartesinden itibaren yeniden başlayacağım.Sevgilerimle

- Ben hayatimda her türlü hastalığı düşünebilirdim de,ishal'in bir insani böylesine perişan duruma sokabileceğini tahmin edemezdim.

- Her gün kalkıyorum,"yarın tamam"diyorlar.Gece oluyor,karanlık çöküyor ve devam.5 gün oldu.Dün iyiydim,gece yine bozuldum.Bugun biraz iyiyim

- Simdi korkuyla geceyi bekliyorum.Haftasonu en büyük ümidim.Olacak olacakta,nasil olacağını bende merak ediyorum.

- Amma zor işmiş bu kardeşim.Bundan böyle, etrafımda ufak tefek şeylerden dolayı şikayet edene rastlarsam valla dövecem. Hepinize sevgiler.

- Sevgili arkadaşlar, ishalim nihayet bitti. Yine de o kadar yorgun düşüyor ki insan, bugün yarın dinlenmeye ihtiyacım var.

- Şimdi, geçmiş çağlarda neden insanların ishalden öldüklerini daha iyi anlar oldum. Allah hiçbirinize vermesin. Hepinizi çok seviyorum...